Firemné kancelárske priestory majú byť reprezentatívnym miestom. Do kancelárskych priestorov budú prichádzať stáli, ale aj potencionálni klienti a preto musia byť tieto priestory moderne zariadené.
Ak ste si kúpili kancelárske priestory a plánujete si ich kompletne zariadiť, aby boli pripravené na užívanie, čo všetko by ste si do kancelárskych priestorov mali kúpiť?
Výškovo nastaviteľné stoly
Sedavé zamestnanie negatívne vplýva najmä na chrbticu. Zdravie chrbtice by malo byť pre nás všetkých prioritou. Ak chcete zariadiť kancelárske priestory, mali by ste si okrem kancelárskych stoličiek a konferenčných stoličiek, ktoré budú slúžiť najmä na poradách, zabezpečiť aj výškovo nastaviteľné stoly. Výšku pracovnej plochy si tak zamestnanci budú môcť nastaviť podľa svojich potrieb. Striedanie polôh je v kancelárii veľmi dôležité a práve výškovo nastaviteľné stoly vám to umožnia. Zamestnanci sa tak nebudú hrbiť a môžu pracovať aj v stoji, ak im to samozrejme bude vyhovovať.
Konferenčné stolíky
Sú perfektným riešením nielen pre kancelárie, ale aj pre kancelárske návštevnícke zóny, recepcie, lobby bary, či prijímacie haly.
Ak plánujete zariaďovať nielen kancelárie, ale aj návštevnícku zónu, či recepciu, objednajte si konferenčné stolíky v rozmeroch, ktoré vám budú vyhovovať. Konferenčné stolíky by mali byť moderné, stabilné a nemali by byť náročné na udržiavanie.
Sedačka
Okrem výškovo nastaviteľných stolov, konferenčných stoličiek, kancelárskych stoličiek a konferenčných stolíkov potrebujete v kancelárií sedačku/y. Do väčších kancelárskych priestorov odporúčame aspoň dve sedačky. Využívať ju môžu zamestnanci, ak si budú chcieť vypiť kávičku a spraviť si prestávku, ale môžete ju využívať aj v prípade, ak k vám príde klient.
V moderných kanceláriách oceníte pekné kožené sedačky, alebo rozkladacie pohovky.
Ak plánujete zamestnancom vytvoriť oddychový kútik, môžete doň namiesto sedačky dať pohodlné čalúnené kreslá, či sedacie vaky.
Zdroj obrázka:
Autor: Who is Danny / Shutterstock.com