Nový prenájom kancelárií v Bratislave? 3 tipy pri sťahovaní officu

Nájsť ten správny prenájom kancelárií v Bratislave môže byť niekedy skutočne náročný. Ak ste ideálne priestory našli, môžete si gratulovať. Čaká vás však ešte jedna dôležitá časť – sťahovanie. Aby aj po presťahovaní do nového fungovalo všetko tak, ako má, určite sa nevyhnete 3 základným činnostiam. Ako na to, aby ste v starom office nič nezabudli a zároveň aby vás vaši zákazníci našli na novej adrese?

1 Zo starej kancelárie vyhoďte nepotrebné

 

Pobaliť starý nábytok a dokumenty do krabíc? Žiadny problém. Pri prenájme kancelárií v Bratislave vám so sťahovaním určite pomôže aj jedna z mnohých sťahovacích služieb. Sťahovanie je však okrem iného aj ten pravý čas na to, aby ste sa konečne dostali k dlho odkladanej činnosti – vyraďovaniu starých a nepotrebných vecí.

Vytrieďte všetko, čo už nebudete potrebovať a hlavne všetko, čo už pár rokov nevyužívate. Sťahovanie je ideálne na to, aby ste sa zbavili sentimentu k starým tlačiarňam, prvým diárom a zašlým hrnčekom – čo nepotrebujete a nepoužívate, do novej kancelárie nenoste.

2 Zariaďovanie nového officu

 

Beriete si starý nábytok, alebo ste sa rozhodli zariadiť si kanceláriu trošku modernejšie? Nové trendy v zariaďovaní kancelárií hovoria, že okrem pracovných stolov by ste zamestnancom mali dopriať aj miesto na relax a oddych. Skúste vytvoriť relaxačný kútik, kde si počas obednej prestávky budú môcť posedieť a trošku oddýchnuť. Krátky oddych a rozptýlenie, hoci aj počas pracovnej doby, zregeneruje mozog a nanovo ho naštartuje. Vychytenými kancelárskymi priestormi v Bratislave sú navyše také, ktoré majú v okolí zeleň a pokoj.

3 Nezabudnite oboznámiť klientov a úrady

 

Aby ste sa nedostali do problémov, nezabudnite zmenu sídla firmy najprv oznámiť potrebným úradom. Zmeniť budete možno musieť vykonať aj v bankách, samozrejme u mobilných operátorov či poskytovateľov internetu. Takisto si nezabudnite na novú adresu nechať presmerovať všetku poštu.

V neposlednom rade nemôžete zabudnúť na klientov. Mali ste kanceláriu v centre a teraz ste sa rozhodli pre prenájom kancelárií v inej časti Bratislavy? Dajte im o tom vedieť! Aktualizujte novú adresu na svojich webových stránkach, sociálnych sieťach či v lokálnom vyhľadávaní. Starých klientov môžete oboznámiť e-mailov alebo osobným telefonátom. Novinku o presťahovaní môžete pridať aj do vášho pravidelného newslettra.

Aj keď je sťahovanie náročné, určite je príjemné. Do firmy prinesie nový vzduch, oživí prácu a pozitívne poteší aj zamestnancov. Ak sa teda už na sťahovanie pripravujete, držíme palce. Ak ten ideálny prenájom kancelárií v Bratislave ešte stále hľadáte, pozrite si našu ponuku. Určite sa vám niečo zapáči.

Meta description: Sťahujete sa do nových kancelárií? Čomu sa nevyhnete a na čo nezabudnúť? Prečítajte si našich pár rád, vďaka ktorým bude nová kancelária fungovať ako hodinky.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.